Werkwijze


Omzet verhogend

De core business van Market Scan is het zichtbaar, toegankelijk en bruikbaar maken van al die in- en externe informatie die iedere onderneming -al dan niet bewust- tot zijn beschikking heeft. Met en door onze software moet onze relatie beter kunnen scoren in het commerciële proces.


Door en door dienstverleners
Het Service Level Agreement dat wij onze relaties bieden is hoog. Dienstverlenen zit ons in 't bloed. Of, zoals we ook wel zeggen: 'Een antwoordapparaat past niet in ons leven.'


Korte doorlooptijd
De doorlooptijd van idee tot product is kort bij Market Scan. Bij ons geen eindeloze technische ontwerpen of oeverloze discussies. Onze kracht schuilt in de gave snel in de huid van onze klant te kunnen kruipen. We zijn eigenzinnig genoeg om te zeggen dat wij binnen no time weten wat u bedoelt. Op basis van enkele gesprekken en de presentatie van tussentijdse halffabrikaten heeft u binnen afzienbare tijd een op maat gemaakt product. De oplossing is altijd creatief en onverwacht. Bij Market Scan houden we er namelijk van om buiten bestaande grenzen te denken. We kunnen ook niet anders. Eigenzinnig? Ja. Maar daardoor onderscheidend. En dat is heel wat waard.


Hoogwaardig personeel
We zijn trots op ons personeel en de hoge opleiding die zij stuk voor stuk genoten hebben. Zij vormen de basis van ons succes. Niet zelden zijn onze medewerkers informatieanalist, ontwikkelaar en projectleider in één. Ruis komt weinig voor in onze communicatie. Uw contact met hen verloopt heel direct en één op één. U kunt er van op aan dat ons personeel altijd beschikt over de juiste kwaliteiten voor het juiste product. Overigens, zijn al onze medewerkers nogal honkvast. En dat zegt veel over de sfeer die u bij ons zult aantreffen.


Kennis borgen
Kennis is goud waard. Het behoud ervan platina. Kennisoverdracht tussen onze medewerkers onderling en Market Scan en de klant dragen we hoog in 't vaandel. Intern borgen we dit via zelf ontwikkelde methoden en tools. Zoals het houden van een verplichte, wekelijkse kennisoverdracht, het vullen van kennisbanken en deelname aan internationale congressen. Daarnaast hanteren wij het principe 'train de trainer', door continu een afstudeerder van de HEAO, HTS/io, ICA bij ons op kantoor aan het werk te hebben. Deze jonge, nieuwsgierige mensen houden ons scherp en leren onze medewerkers het belang van kennisoverdracht en stimulatie van de medemens. Extern streven wij ernaar om alle door ons geleverde ICT producten en -diensten op een dusdanige wijze aan de klant over te dragen, dat deze (en zijn medewerkers/gebruikers) er direct en zonder al te veel helpdesk telefoontjes mee aan de slag kan.