Uitfasering Floxxium

Al enige jaren maakt Market Scan gebruik van Floxxium als ticket systeem voor het maken van meldingen. Floxxium stopt echter met haar dienstverlening in Nederland. Market Scan neemt daarom afscheid van Floxxium.


Market Scan platform
Market Scan is momenteel bezig met een update van het volledige Market Scan platform (msportaal.nl). Met de introductie van dit vernieuwde platform introduceert Market Scan tevens een nieuw ticket systeem.
Het vernieuwde platform is voorzien van een volledig geïntegreerd ticketingsysteem, waarin gebruikers gemakkelijk service desk tickets kunnen aanmaken.
Deze tickets komen terecht bij de service desk van Market Scan. Middels dit ticketingsysteem wordt u vervolgens stap voor stap op de hoogte gehouden van de status van uw ticket.


Wat betekent dit voor u?
Vanaf 20 december 2016 wordt het vernieuwde platform gefaseerd open gezet voor Floxxium gebruikers. Inloggen op het vernieuwde platform gaat via een gebruikersnaam en wachtwoord, of via uw Digitale Paspoort.
Hiervoor is het van belang dat het e-mail adres van uw Digitale Paspoort overeenkomt met het e-mailadres in ons systeem. Mocht dit niet het geval zijn, dan kan Market Scan het geregistreerde e-mailadres aanpassen.
Gebruikers ontvangen vanuit Market Scan een persoonlijke e-mail met verdere inlog instructies en handleiding. Na ontvangst van uw inloggegevens en instructie is de oude Floxxium omgeving voor u niet meer benaderbaar.


Wat gebeurt er met de meldingen in Floxxium?
Alle huidige meldingen binnen Floxxium blijven behouden. Gesloten meldingen worden gearchiveerd en bewaard conform de wettelijke bewaartermijn.
Inzage in een gesloten melding is mogelijk, maar deze zijn niet per direct beschikbaar.
Afgeronde meldingen worden in overleg zo veel mogelijk op gesloten gezet. Alle nog lopende meldingen worden omgezet naar het nieuwe ticket systeem van Market Scan.


Wat vragen wij van u?
Om ervoor te zorgen dat Market Scan met een “schoon” systeem start, willen wij u vragen om vóór 1 januari 2017 te kijken naar de openstaande en afgeronde meldingen in Floxxium en deze bij te werken naar de laatste status. Afgeronde meldingen dienen daarbij zo veel mogelijk op gesloten te worden gezet.


Vragen?
Mocht u verder nog vragen hebben over de overgang naar ons nieuwe ticketsysteem en het Market Scan platform, dan kunt u contact opnemen via support@marketscan.nl of telefonisch via 030-69 36 111